top of page

Volg mij via

Druk, Druk, Druk

23 maart gaat de verkoop via Facebook beginnen! Ben dus druk bezig om wat producten klaar te hebben voor die tijd. Druk bezig met servies aan elkaar te plakken, een monster familie aan het maken, flessen aan het verven en ga zo maar door.

En dan tussendoor ook nog even een kamer ombouwen naar een werk studio. Vandaag de nieuwe kledingkast eindelijk af. Ze zeggen dat een kast van Ikea veel werk is, nou neem maar van mij aan een kast van Otto in elkaar zetten is ook echt geen pretje.

Tachtigfduizend gaatjes in 1 plank die je helemaal niet nodig heb en waar een gaatje moet zitten daar mag je dan zelf een gaatje gaan boren!

Maar goed hij staat er, nu kan ik de oude kledingkast in mijn toekomstige werk studio uit elkaar gaan halen. Zo word de kamer 1 meter langer en kan ik er een mooi huiselijk hoekje gaan maken om mooie foto's van de producten te maken voor de website die 23 april online komt.

Ben al begonnen met één muur te behangen met mooie foto's uit mijn oude At Home agenda's.

Mooi voorbeeld van recyclen :)

De eerste twee monsters zijn bijna af!

Super leuk toch?! Een mooie inspirerend werkplek word dit. Straks als de studio klaar is zie je hier een uitgebreid verslag met foto's natuurlijk!


  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Blogger Clean Grey
  • YouTube Clean Grey

RECENT POSTS: 

bottom of page