top of page

Volg mij via

Op naar 25 juni!

Na drie weken stil gezeten te hebben is het nu weer tijd voor wat leuks! E wat is nou leuker dan een gezellige markt! Ik sta zaterdag 25 juni a.s op het noordparkfestival in Zwijndrecht! Het gezelligste festival in de Drechtsteden. Ze verwachten 3000 mensen! Sta dit keer alleen dus hoop dat het me gaat lukken. heb maar een uurtje om op te bouwen. Ga er gewoon voor! word vast gezellig! Het is wel een kraam van vier meter hoop dat ik die wel leuk vol kan zetten.

Ik wil heel graag mijn meubeltjes mee nemen maar dan moet ik mijn wagentje wel heeel goed inpakken :) Draai de dag er voor wel even proef hahah.

Vandaag alles even na gelopen en gekeken wat nog aandacht heeft en wat niet. Ook wat nieuwe producten aan het maken. Ik had nog twee kinderstoelen staan maar die vind ik niet veilig genoeg. Dus ga ik er heel iets anders van maken! De zitjes worden schommels en het onderste gedeelte worden leuke kindertafeltjes! Heb ook nog wat glas spul staan ga ik ook nog wat mee doen en een lampenkap die ook nog wel onderhanden genomen kan worden!

Heb het dus weer lekker druk! Gelukkig maar dat ik dit zo leuk werk vindt!


  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Blogger Clean Grey
  • YouTube Clean Grey

RECENT POSTS: 

bottom of page