top of page

Volg mij via

De ene markt naar de andere

Met de creativiteitsmarkt nog net achter de rug stond het volgende agenda puntje al weer voor de deur! 19 April stond ik op een gezellige Ladies Night in Zwijndrecht!

Voor deze dag heb ik als een gek gewerkt aan de kinderstoel uit de jaren 50 en het bedbankje waar ik vorig jaar al aan begonnen was. Ik had alles al uit gestippeld hoe ik het neer ging zetten en wat ik nog moest maken.

Hier wat foto's

Nieuwe snoeppotjes gemaakt waren ook weer intrek :). Bedbankje op de dag zelf nog af gemaakt, en de kinderstoel was gelukkig al een week af.

Maar goed dat plannen van mij voor een markt gaat nooit goed. Het plan was om vier uur van huis te gaan zodat ik alle tijd had om op te bouwen. Ik had twee box standaards geregeld zodat ik wat spullen op kon hangen. Had het al helemaal in mijn hoofd waar en hoe het bedbankje en de kinderstoel zou komen te staan.

Dit was het plan. Nu het werkelijke verhaal

Zes uur pas weg van huis! tien voor half zeven aankomen, De ladies night begint kwart over zeven! was dus al krap. Ik moest via de dienst lift naar boven en daar ging het dus al mis. Lift kwam eindelijk na een kwartier, alles in geruimd, sleutel omdraaien en gaan. Nou mooi niet wou die @%$#^@&@% lift niet meer dicht! Echt waar ik lieg dit niet zeven uur was ik eindelijk boven. Ik heb me rot gerend om alles neer te zetten binnen een kwartier! Het is me gelukt, maar kon helaas mijn bedbankje niet kwijt. En gelukkig had ik de box standaards al thuis gelaten want die kon ik ook niet kwijt! Het leek net of ik in de sauna gestaan had want het water liep langs mijn gezicht. De dames op de foto hier onder vonden het knap dat ik alles zo leuk neer gezet had in dat kwartier hahahahaha.

Nu klaar gaan maken voor de gezellige markt op 18 Juni 2016 op het energie plein in Dordrecht! Heb er nu al weer heeeeeel veel zin in!


  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Blogger Clean Grey
  • YouTube Clean Grey

RECENT POSTS: 

bottom of page