top of page

Volg mij via

Druk,Druk,Druk

Zo is weer even gelede :( schiet er echt steeds bij in om mijn blog bij te houden, maar goed we zijn er weer:).

Een paar weken geleden ben ik begonnen met een project Baby bedje.

Ik heb al een paar jaar een baby bedje hier staan waar niks mee gedaan wordt. De bedbodem is kapot. Heb nooit echt de tijd gehad om die te maken, maar nu ik met Studio MYH aan de gang ben kwam ik dat bedje weer tegen en dacht, nu is het toch echt wel eens tijd om hier iets mee te gaan doen.

Zo gezegt zo gedaan. Ik ga van het bedje een leuke kinder bank maken. Alles bij elkaar gezocht en met mooi weer lekker buiten in de tuin begonnen met schuren.

Toen ik aan het schuren was bedacht ik, waarom geen hart er in. De schuurmachine opzij gezet en de decoupeerzaag gepakt en daar ging ik.

Voor ik het wist zaten er twee mooie harten in het bedje. Ik ben zeker bijna de hele dag bezig geweest met schuren. De buren waren daar ook niet zo blij mee :) was het eindelijk weer eens mooi weer sta ik gezellig te schuren in de tuin. Maar goed het moest even gebeuren :)

De maandag daarna ben ik gezellig naar de VTwoonbeurs gegaan om daar te kijken wat de trent gaat doen in 2016. Ik loop niet helemaal de trent achter na, doe vaak gewoon eigewijs mijn eigen zin, maar voor dit project maak ik even een uitzondering. Alleen voor de kleuren dan he, aankleding word gewoon weer eingewijs Carmela :)

Ik moet zeggen hoop leuke dingen gezien maar de kleur veranderd niet echt volgend jaar. Het word wel wat meer stoerder en donkerder. Heb wel een leuke kleuren combie gezien dus daar ga ik wel mee aan de slag. En natuurlijk heb ik wat foto's voor je van de beurs!

Bedje staat nu in de eerste laag verf en het is antraciet gewoorden! foto's volgen nog. Heb wel aal een foto van één een accessoires die erbij hoort.

Is die niet Lief!

Het brei werk heeft me wel drie dagen gekost (volgende keer maar wat dikkere naalden gebruiken) maar dan heb je ook wat :).

Ben benieuwd of je de kleuren combinatie al een beetje kan raden :), ik ga nog niks verklappen zodra die klaar is zie je hem vast een keer hier voorbij komen.

Nog even gedult dus, maar ik beloof het is de moeiten waard :) al dat wachten ;)


  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Blogger Clean Grey
  • YouTube Clean Grey

RECENT POSTS: 

bottom of page