top of page

Volg mij via

Kerst bij Studio MYH!

Het is bijna weer zo ver! Kerst is in aantocht! En ik kan natuurlijk niet achter blijven.

Ben dus druk bezig met vanalles aan het maken. Een tijdje terug heb ik heel veel glaswerk van mijn oom over kunnen nemen, en nu heb ik voor een paar van die producten een plekje in mijn kerst collectie.

Met drie mooie vazen ben ik nu begonnen. Heb er drie leuke kerst tekeneingen op gegraveerd! Echt super leuk om te doen en zooooo verslavend! Heb vandaag de eerste afwerk ronde gedaan, zien er al heel mooi uit maar moet nog een keer gedaan worden dan zijn ze echt mooi glad.

De foto's hier onder zijn de eerste lijnen op te zien. Als ze af zijn plaats ik die foto's ook hier.

Het ging super snel! In tien minuten heb ik deze drie vazen gedaan. Nu zien ze er weer heel anders uit met ingekleurde stukjes. Hoop deze week de tweede afwerk laag te doen. Eind van deze week staan de foto's hier. :)

Naast deze vazen heb ik ook een beetje naaiwerk gedaan. Kerstsokken, en kerstversiering voor in de boom.

En ik heb leuke houten theelicht houders gerestyled.

Ja ben lekker bezig zo :). Nu maar hopen dat ik die naaimachine weer in orde krijg hij doet weer eens raar :(.

De kerst spullen staan deze maand op de site dus mis het niet!

Kerstsok gemaakt van gerecyclede stof gecombineerd met nieuwe stof.

Gedecoreerd met lint, kerstbal, houten knoopjes en een houten label.

Van twee theelicht houders naar één houten kerst theelicht houder.

Versiert met lint, touw, houten klalen,

dennen appels en houten steren en hert.


  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Blogger Clean Grey
  • YouTube Clean Grey

RECENT POSTS: 

bottom of page