top of page

Volg mij via

Nieuw product

Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar ik ben echt altijd mijn sleutels kwijt. Maak niet uit waar ik ze neer leg, zodra ik me omdraai zijn ze weg. Na de laatste keer was ik het echt goed zat en ben gaan kijken hoe ik dit nou op moest gaan lossen.

Toen ben ik op de XL sleutelhanger gekomen!

Ik heb ze nu nog alleen met een leuke tekst en voor pas getrouwde, maar er komen er nog veel meer aan! ( Zodra mijn naaimachine er weer zin in heeft ☺

Ik vind hem erg vrolijk eruit zien en ik moet zeggen het helpt echt! Ik heb er zelf één met tekst en ik zie ze overal zo liggen. Ik ben mijn sleutels niet meer kwijt :).

Volgend weekend maar weer een paar erbij maken. En naast de XL sleutelhangers heb ik binnen kort ook leuke sleutelhangers die iets te maken hebben met drinken.. Benieuwd wat dat is? Hou mijn blog in de gaten!


  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Blogger Clean Grey
  • YouTube Clean Grey

RECENT POSTS: 

bottom of page